Оптиміст - це песиміст на антидепресантах
Одвічний дискус фізиків і ліриків.
Ніколи не чула, щоб люди, причетні до точних наук, заперечували важливість гуманітарного напрямку.
А ось навпаки - скільки завгодно.
На жаль, лірики знову перемагають.
На жаль, мало хто бачить, як людство скочується в середньовіччя (до речі, мистецтво тоді процвітало).
На жаль, за 10 років наші діти не зможуть конкурувати з китайцями і індусами.
На жаль, китайська система освіти не допускає креативу і ми не матимемо нових відкриттів. Будемо повільно пережовувати старе.
Колись я хотіла дізнатися, як руйнуються цивілізації.
Саме так. За допомогою тих, хто вважає, що дроби в п'ятому класі - то занадто складно.
Руками тих, хто каже "вас у вишах навчать".
Голосами тих, хто вважає "гуманітарним складом свідомості" не вміння проаналізувати вірш п'ятьма мовами, написати есе кожною з них і оцінити східну каліграфію, а елементарне небажання напружуватись для вивчення точних наук.
Ось який вигляд має згасання нашої цивілізації.
На жаль, тих, хто бачить ці процеси і намагається врятувати те, що лишилося, традиційно не більше 20%.
Я нажахана майбутнім.
Я не сиджу. Я намагаюся щось зробити. Вчити дітей, прищеплювати їм якщо не любов, то розуміння математики. Я вірю, що їм легше даватиметься фізика і хімія. Я вірю, я хочу вірити, що ми ще зможемо відродити інженерію, медицину, хімію, біологію.
Я страх як не хочу жити у світі чудес і магії...
P.S. А ви знали, що вивчення математики покращує вивчення іноземних мов?
Ніколи не чула, щоб люди, причетні до точних наук, заперечували важливість гуманітарного напрямку.
А ось навпаки - скільки завгодно.
На жаль, лірики знову перемагають.
На жаль, мало хто бачить, як людство скочується в середньовіччя (до речі, мистецтво тоді процвітало).
На жаль, за 10 років наші діти не зможуть конкурувати з китайцями і індусами.
На жаль, китайська система освіти не допускає креативу і ми не матимемо нових відкриттів. Будемо повільно пережовувати старе.
Колись я хотіла дізнатися, як руйнуються цивілізації.
Саме так. За допомогою тих, хто вважає, що дроби в п'ятому класі - то занадто складно.
Руками тих, хто каже "вас у вишах навчать".
Голосами тих, хто вважає "гуманітарним складом свідомості" не вміння проаналізувати вірш п'ятьма мовами, написати есе кожною з них і оцінити східну каліграфію, а елементарне небажання напружуватись для вивчення точних наук.
Ось який вигляд має згасання нашої цивілізації.
На жаль, тих, хто бачить ці процеси і намагається врятувати те, що лишилося, традиційно не більше 20%.
Я нажахана майбутнім.
Я не сиджу. Я намагаюся щось зробити. Вчити дітей, прищеплювати їм якщо не любов, то розуміння математики. Я вірю, що їм легше даватиметься фізика і хімія. Я вірю, я хочу вірити, що ми ще зможемо відродити інженерію, медицину, хімію, біологію.
Я страх як не хочу жити у світі чудес і магії...
P.S. А ви знали, що вивчення математики покращує вивчення іноземних мов?
Вот ты вечно как захочешь, а потом и выходит - хоть стой, хоть падай. Одна плесень чего стоила.
Вчити дітей, прищеплювати їм якщо не любов, то розуміння математики. Я вірю, що їм легше даватиметься фізика і хімія
Хмм. А я, блин, имея моё образование, считала математику инструментом. Необходимым, но инструментом.
Ей-богу, дело в учителях.
Впрочем, не только там.
К слову пришлось.
Так это и есть инструмент. Просто им надо уметь пользоваться.
Нет, ну можно, конечно, забивать гвозди микроскопом и микротомом картошку нарезать, а потом жаловаться, что это сложно и неудобно.
Или писать с ашипками и жаловаться на качество электронного перевода.
Если есть олимпиада по математике, то почему нет паралимпиады по математике? В ней бы участвовали гуманитарии, а все восхищались бы их мужеством.
А я вот уважаю гуманитариев. Настоящих, которые, например, язык новый за 4-6 месяцев осваивают. Или могут написать предложение на четыре строки и не запутаться в мысли. Или незнакомые слова распознают по контексту. Это же круто.